fredag 12. juni 2015

Sommerblomster


"Nye" stoffer.
Gjenbruksgull :) 

Det øverste har de fineste retro-blomstene...

Det nederste minner meg om en fin butikk jeg alltid besøkte når jeg var i Århus før. Her hadde de en ganske stor nåletavle trukket med dette stoffet. Jeg drømte alltid om å finne slikt stoff når jeg så den.

Butikken har dessverre stengt nå.
Sikkert flere av mine danske lesere som kjenner til denne butikken, Marmelade.



I sommer kommer jeg til å "rydde" stoffbutikken min på nett.
Det begynner rett og slett å bli lite stoff igjen der.
Kanskje jeg selger noen biter av disse herlighetene også. 
Vi får se :)

Håper vi får mer sommervarme - jeg tror den kommer snart. 
Har troen og håpet :) 


3 kommentarer:

  1. Åååå det var nokre skikkelig fine retrostoff - skikkelig dånestoff altså :)
    Langt mellom slike funn no for for tida.
    Ingen sommar i sikte her heller. Regn dag ut og dag inn og 10 grader er visst standaren no.
    Men håpet er der i allefall:)
    Fin helg til deg. Klem.

    SvarSlett
  2. Herlige stoffer! Håper på sommervarme snart her og.

    SvarSlett
  3. Skønne farver og blomster! Dejligt du selv var heldig at finde en gammel favorit, som du har beundret andetsteds flere gange ;-)

    SvarSlett