fredag 26. juni 2015

Arbeid pågår


Arbeid pågår :) 

Stoffet som jeg kjøpte tidligere til minsten - dilemmastoffet - med to Elsa figurer på. 
Brukte en stor bit til denne puta
Nå er det siste figuren igjen...

Jeg måtte klippe tett inntil Elsa-motivet for å kunne bruke hele Anna motivet som er plassert litt over.  
Det betyr - applikasjon.

Hadde dette småblomstrede stoffet i bruktstoff-bunka.
Det passet godt til fargene på Elsas klær. 
Tror dette blir bra. 
Skal også prøve meg på noe jeg bare har gjort en gang før. 
Håper jeg får det pent til. 


1 kommentar:

  1. Spent på kva du har på gong;) Fine fargar i allefall:)
    Kjenner at eg snart må kome meg i gong med sying igjen. Må lage eit teppe til Marius....han likar så godt å ligge på golvet og sprelle. Har eit her hos oss i glade retrofargar men mora vil ha eit litt meir nøytralt. Ho er ikkje så retrofrelst som meg...hi hi....

    SvarSlett