torsdag 29. mars 2012

Hjertestoff

Jeg har handla inn litt brunt fløyelsstoff med hvite hjerter. Det er nytt, men jeg så en nydelig liten bukse som en annen blogger (retro-stuff) i Sverige hadde sydd (link), og fikk så lyst til å prøve å sy maken. 
Jada, jeg vet det blir nok en bukse, men jeg liker bukser :)

En lekerev har jeg vært på utkikk etter lenge siden vi hos oss ikke er så avanserte når det kommer til barnesanger. Har alltid hatt lyst på en liten rev som kunne komme på besøk når vi synger "Mikkel rev". Denne måtte jeg ut med en 10ér for. Veldig grei pris syntes jeg. Gjenbruk er digg :)

9 kommentarer:

  1. Hvor sjovt, jeg bestilte samme stof i aftes på Etsy. Må vi ikke se de fine bukser, du nævner?
    Kh Line

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Line. Jeg har funnet frem til de fine buksene i Sverige og laget en link. Hun syr utrolig masse flott :)

      Slett
  2. For et herlig stoff:) Og den reven vil jeg ha maken til:) Fantes vel ikke fler?;)
    God påske til deg og takk for alle trivelige kommentarer inne hos meg:) det varmer:)

    Klem Trine:)

    SvarSlett
  3. Kjempefint stoff og for en søt liten rev! :)
    Ha en fin fredag!

    SvarSlett
  4. åh, så fin den reven var! Du er flink til å finne kule bruktgjenstander! Her synges også Mikkel Rev mye - eldstemann har bestemt at den skal være en av godnattsangene... :-)

    Gleder meg til å se buksene når du har sydd! :-)

    SvarSlett
  5. For et fint stoff! Slik vil jeg også ha:) God helg og påskeferie! Klem

    SvarSlett
  6. Nydeleg stoff! Den reven var jammen sjarmerandes:)
    God helg!

    SvarSlett
  7. Å, nå fikk jeg hjertebank her. Dette er jo kjøkkengardinene mine fra da jeg var ung og nyetablert småbarnsmor på slutten av syttitallet! Rart å se igjen :)

    SvarSlett
  8. Bukser, gode bukser, får man vel aldri nok av :)
    Ha en super lørdag og kos dere med reven :)

    SvarSlett