mandag 5. mars 2012

Bukse igjen


Et gardin, et laken (bruktkjøp), noen strykelapper, tråd og strikk (Stoff og Stil) = nok en bukse til bøllefrø!
Her er jenta som ikke skal gå bukseløs :) 
Jeg har alltid vært ei buksejente selv, kanskje jeg snart må sy en kjole?
Skulle tro at når jeg endelig fikk ei jente etter to gutter, så ville jeg gå bananas i kjolelaging og kjoleshopping, men NOPE... 


Jeg bruker kjole/skjørt to-fem ganger i året: 17.mai og det årlige julebordet.. av og til en og annen bursdag...)

Går du ofte i kjole? 
:)

7 kommentarer:

  1. Jeg er nok i kjole/nederdel et par gange om ugen...
    Jeg synes det er nogle fine bukser, jeg tror også snart jeg har fået samlet mig nok mod sammen til at jeg skal sy noget til min lille pige...

    SvarSlett
  2. Herlig bukse! Bukser er jo gøy å sy, så jeg skjønner det blir en del av de;-) Hverdagskjoler, hvis jeg kan kalle de det, bruker jeg ofte. Eller med andre ord: tunika, og de har en jo over buksa:-) Ellers tenker jeg å bli flinkere til å gå i skjørt, for jeg har en del av de i skapet:-)

    Klemmer

    SvarSlett
  3. Fint:) Er ikkje noko kjoledame nei. Men kan jo vere kjekt å pynta seg litt ekstra innimellom:)

    SvarSlett
  4. Underbara!! I bland blir det kjol!

    SvarSlett
  5. Jeg liker kjoler! Denne buksa var også fin - helt deg! God natt fra Lill

    SvarSlett
  6. fin! elsker å gå i kjoler, men finner ikke ofte noen som er fine på meg :/

    SvarSlett
  7. Fin bukse!
    Ikkje særleg ofte eg går i kjole, nei.

    SvarSlett