onsdag 21. mars 2012

Dukkeseng

Lille bøllefrø er som nevnt veldig glad i sin lille "baby". Jeg vurderte å kjøpe en slik stor og rådyr dukkeseng som likner på Unosengene i Danmark, men bestemte meg for å pimpe opp denne svarte dukkesenga som jeg kjøpte på loppemarked til guttene for flere år siden. Den kosta 10 kroner. Jeg hadde alt malt den svart da, og nå limte jeg på litt tapet. Jeg ble i grunnen veldig fornøyd :) 
I tillegg sydde jeg retrosengetøy til dukka - syntes det var greit at det også var gult siden senga tross alt var svart. Da hjelper det så det ikke blir for søtt....synes da jeg :)

  God ettermiddag og kveld til alle lesere :)

17 kommentarer:

  1. Blei kjempe fin:)
    Gult og svart passar virkelig bra sammen.

    SvarSlett
  2. Veldig fine kontraster :)
    Og vakkert stoff !
    Jeg syns dukken var SÅÅÅÅÅ søt ;)

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Heldig dattern din altså! Så kjempefin dukkeseng og sengetøy. Ble veldig bra med det svarte og gule sammen!

    SvarSlett
  4. Hvor er den bare fin!


    Kh
    Anna / LaRaLiL

    SvarSlett
  5. knalltøff! digga at den ikke var for sukkersøt ;)
    sort og gult var en super kombo!

    SvarSlett
  6. Hvor er det en fin dukkeseng med skønt solskinssengetøj - og den er da meget flottere end de dyre Juno-senge og meget mere personlig :-)

    SvarSlett
  7. Skikkelig stilig! Blir så imponert over alt du får til, du er virkelig til inspirasjon!
    Har svart deg på spørsmålet om bambusbody i bloggen vår, beklager at jeg ikke fikk svart før!

    SvarSlett
  8. Svar
    1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

      Slett
  9. Det ble akkurat helt perfekt :))
    Klæm

    SvarSlett
  10. Heisan på tampen av kvelden!
    Herlig pimping av dukkeseng og lekkert sengetøy. Det stoffet har ejg vært så heldig å eie en liten bit av i rosa og det er så fint!
    Jeg har et par dukkesenger på loftet jeg en gang jeg får tid har tenkt til å pimpe opp litt. He,he... kanskje ikke før den gang i uoverskulelig framtid at jeg skulle få oppleve å bli bestemor.
    God natt og fin solfylt morgendag til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  11. Den ble skikkelig kul! Du er virkelig kreativ! :)

    SvarSlett
  12. Hei hei! Så fint og inspirerende. Synes at det ble ekstra fint med blandingen av sort og 70-tallstapet.... Ideas to steal... :). Ønsker deg en finfin helg. Klem fra meg

    SvarSlett
  13. Helledussen, så skjønn. Jammen gøy med litt jentegreier, tror jeg må påvirke sønnen min i litt mer femi retning. Han er kun into verktøy og maskin... Men han liker rosa da, det skal han ha.

    SvarSlett