torsdag 8. oktober 2015

Svenske godbiter




Vi har hatt noen dager i Gøteborg.
Bilen vår er en svenske, nærmere bestemt en Volvo. 

Mannen hadde hørt det var rimeligere å ta en av disse faste kontrollene der. 
I og med at den norske krona ikke er så sterk som tidligere, sparte vi ikke så mye på det. 
Vi fikk allikevel en fin tur, og jeg fikk handla litt brukte godbiter fra svenske bruktbutikker.

Et fint barnelotto med de nydelige tegningene til Elsa Beskow. 

Mannen var kjempestolt da han kom løpende med stoffet under som han hadde funnet - selveste Pippi stoff. 
Jeg har lært ham godt opp ;) 


1 kommentar:

  1. Åååååå dåååån for eit flott Pippi stoff!!! Flinke mannen din:) Ja vi har oppdrege dei bra, min mann er også like ivrig på bruktbutikkar som meg - ja nesten så ivrig av og til at eg må stoppe han litt, hi hi... Barnelottoen var også skjønn, for ein skatt! Kjekt med ein svensketur av og til - der er så mange kjekke loppisar:)Trur vi må satse på ein tur til sommaren. Denne sommaren vart det ingen tur.
    Ha det fint! Klem.

    SvarSlett