mandag 5. oktober 2015

Olaf og snøkrystall




Ei søt toalettveske som godt kan stå på barnerommet og passe inn i Kidsmonth sammen med mange andre kreative folk her.

Holder på å bruke opp siste rest av Frost- stoffet jeg kjøpte på Stoff og Stil.

Det som gjør veska ekstra fin er riktignok ikke det nye Frost-stoffet, 
men gjenbruksstoffet i blått og turkist. 
Et av mine favoritter.

Synes det kan passe som snøkrystaller i denne sammenhengen. 
Brukte det også her på denne Frost puta. 
Veska er også fora med blått gjenbruksstoff.

(Dette retrostoffet bruker jeg kun til spesielle private prosjekter. 
Selger det ikke i nettbutikken :) 



3 kommentarer:

  1. Det blir nok ikke noe problem å finne noen som ønsker seg den toalettmappa!

    Jeg har sydd et skjørt til niesen min, med Froststoff. Hun valgte det ut selv. Fint å kunne kombinere med gamle skatter. Dessverre har jeg ingen, og er så utrolig dårlig på å lete. Men jeg er flink til å utnytte rester fra andre syprosekter. :-)

    SvarSlett
  2. Nydelig toalettveske i fantastiske fargar! Og det retrostoffet er berre sååå fint! Forstår godt at du har det som favoritt og at du ikkje vil selge av det! Både fargane og mønsteret er heilt nydelig!

    Har sydd litt dokkekle i det siste - fekk spørsmål frå ein bekjent om eg kunne gi ein heimelaga gevinst til basaren i barnehagen der ho har gutane sine og det kunne eg ikkje seie nei til. Og sidan det skulle vere ein av hovedgevinstane så grunda eg fælt på kva eg skulle gi. Sidan forma ikkje er på topp ville eg ikkje gi meg i kast med eit stort prosjekt så då kom eg på at eg kunne kjøpe ei dokke og sy litt kle til den. Og om det skulle knipe har eg litt opplaga frå før. Har bl.a laga ein bunad og den vart no rett så søt. Får vise på bloggen etterkvart:)
    Ønsker deg fine haustdagar! Her viser den seg frå den beste side for tida:) Klem.

    SvarSlett
  3. Åh, så herlig! Lekker kombinasjon av nytt og gammelt. Treåringen her i huset hadde elsket den:)

    SvarSlett