onsdag 1. mai 2013

To kjekke karer

Ei ny toalettveske med to kjekke karer som kan holde en liten en med selskap på overnattingsbesøk :)

Disse er fra Sesame Street - et av de mest populære barneprogrammene på TV i USA. 
Det har gledet barn helt siden 1969.

Stoffet er nytt, for jeg kjøpte det før jeg fant fine retro barnestoffer. 
Foret er riktignok gjenbruk så veska er litt miljøvennlig :) 

(Skulle du ha lyst på ei slik toalettveske til barn, kan de bestilles. Jeg syr nå slike vesker i tre størrelser. Dette er den minste. Pris 148 kroner. Disse er ca 16.5 x16.5cm)

Smiler litt av meg selv - synes egentlig det er litt morsomt med slike priser som 148kr og 198kr. Det er jo litt rart at ikke man bare setter prisen til 150kr eller 200 kr, men det sies å ha en effekt å prissette slik så derfor ... 
:)

5 kommentarer:

  1. Så fin!! Bernt og Erling er to morsomme typer :)

    SvarSlett
  2. Herlig stoff og søt toalettveske:)
    Sesam Stasjon var på barne-tv då mine var små så det har eg sett mykje på :)

    SvarSlett
  3. Den var fin! Dette motivet passa jo utmerka godt til ei toalettveske:)

    SvarSlett
  4. Så fin den ble : )
    Prissettingen din tenkte jeg slettes ikke over en gang, før du selv nevnte det! Det er helt vanlig å prissette slik når man selger ting, og man skal prissette varen slik at man selv føler det blir riktig, synes jeg ;-) Jeg prissetter aldri i runde tall, kanskje fordi jeg har drevet med butikk og salg i så mange år tidligere, og da er det liksom bare slik det "skal være"... ;-)

    God fornøyelse med syinga!

    Klem Marthe

    SvarSlett
  5. Så fine!!! Viktig med litt proff prissetting;)
    Fin dag til deg!
    Silje

    SvarSlett