fredag 24. mai 2013

Bamse med neon

 Nydelig barnestoff som passer perfekt til toalettvesker.
Jeg liker så godt bomullsstoff med en anelse struktur.
Det blir litt som ei godt brukt dongribukse.
  
Tok på neonoransje glidelås.
100% unisex!
 
Jeg har mer av stoffet dersom flere ønsker å bestille en maken :)
Mellomstor størrelse.
Det blir nok ikke noe sying med det aller første, for nå sitter jeg på sykehuset med en ganske så trist 10-åring som har fått lære at det ikke alltid er trygt å hoppe på trampoline selv om der er sikkerhetsnett på. Det meste av dette innlegget gjorde jeg klart i går,og med all ventinga her kunne jeg like godt publisere det i kveld.
 
Vi krysser fingrene for at han kan bli operert før kl.22...
Håper ikke natta blir for ille...

6 kommentarer:

  1. For eit herlig bamsestoff i fin fargekombinasjon!
    Uff, det høyrest ikkje bra ut med trampolineskade!
    Håper det går bra og at du slepp å vente heile natta!
    Det er sååå kjedelig å vente - som regel så tenker ein ikkje på å ta med seg strikketøy i ein slik situasjon heller. Lykke til iallefall!
    Håper du får ei fin helg til tross....
    Klem frå Alva

    SvarSlett
  2. Uff, da, det høres ikke bra ut! Lykke til til både mor og pode. Håper dere ikke må vente så altfor lenge. Fin toalettveske med morsomt motiv :) Håper helga ender bedre enn den starta!

    SvarSlett
  3. Den var skikkeleg fin! Søtt stoff:)
    Oi, det er nok ikkje heilt ufarleg å hoppe på trampoline, nei:( Håpar skaden vert fort lega!

    SvarSlett
  4. Ihh hvor er den skøn...
    Jeg krydser fingre for at det gik godt med din dreng.

    SvarSlett
  5. God bedring til tiåringen!

    SvarSlett
  6. Ånei, god bedring til 10-åringen!! Så leit...
    Falt helt for toalettmappen Ü

    SvarSlett