fredag 26. august 2011

Smurfene er kommet til byen!


Guttene mine (og jeg!) har gledet oss vilt til den nye smurfefilmen skal komme på kinoen. Jeg husker jo godt smurfene fra da jeg var liten, og har i tillegg et spesielt forhold til New York der handlingen i denne nye filmen er lagt. 
Siden i sommer har vi visst at september - det er måneden - da skal filmen ha premiere.


.... men så har de førpremiere her i dag.  Jippi!!!   Det er i tillegg familiedag på kinoen med litt ekstra opplegg. Jeg fortet meg ut og fikk fatt på billetter. Det er regnevær her nå, så da passer det jo ekstra godt å sitte inne. Vi gleder oss!


I vår syntes guttene mine at jeg sydde litt mye til lillesøsteren. Det var jo sant, så jeg måtte finne på noe til dem også. Svaret ble vattepper i Smurfestoff. Baksiden er i rutete blått stoff - storebror fikk store ruter og lillebror fikk små ruter. Teppene er blitt veldig flittig brukt. Hver morgen når det er litt kaldt tar de med seg teppene fra rommet sitt og benker seg i stua til en ny dag. Kos 


3 kommentarer:

  1. husker godt smurfene fra barndommen, og hørte på kassett! har lyst å se filmen med gutten min jeg også! tror det blir en bra filmhøst!

    Vi skal også i dag. Pingvinfimen. (gutten vår forstår engelsk,så da kan vi se den udubbet)

    Ha en fin kinodag!

    SvarSlett
  2. Håper det var gøy på kinoen :-)
    Vi storkoste oss!
    Så fint at dere kan høre originalstemmene - de er som regel best :-)

    SvarSlett
  3. Hei hvor har du kjøpt smurfe stoffet ?

    SvarSlett