onsdag 25. november 2015

S M Wincrantz



En dag jeg kom fra jobb, stod denne her og venta på meg hjemme. 
Mannen hadde  funnet den i bruktbutikken, og han tenkte at jeg ville bli glad.
Rett det :)
  
Produsert i Sverige - S. M. Wincrantz.
Eldre modell.
Ikea har de siste årene solgt en billig variant som likner denne, men jeg er glad mannen gikk for brukt.
Ble super med et saueskinn i og puffen som også er et bruktkjøp. 

Minste mini har bestemt sagt at den er hennes siden vi gav bort en liten tv-stol hun hadde til flyktningemottaket her vi bor.
Ikke så lett for de små å skille seg med det de er vant til, men den var blitt litt for liten for henne og nå kunne den gjøre nytte hos flere barn som nesten ikke har noe.

Angående stoler...
Jeg har en annen loppestol stående. 
Den venter på at jeg skal få somla meg til å få trukka den om.
Må levere den inn til møbeltapetserer.  
Den har i mine øyne stor kulhetsgrad og er helt fantastisk å sitte i.  

Gleder meg til å få den ferdig. 
Når jeg får tid, skal jeg få levert den inn...

Håper du har noen fine novemberdager. 
Kjenner litt at jeg gleder meg til vi går mot lysere tider. 
Tenkte aldri slik da jeg var yngre, men merker det mer og mer med alderen. 
Misunner de som drar til lys og varme :) 

2 kommentarer:

  1. Kul stol! Kan på ingen måte sammenliknes med noe som kjøpes på IKEA! Har ikke noe i mot IKEA, men det er jo forskjell. :-)

    Veldig bra mann du har! <3

    SvarSlett
  2. Det er mannen sin det hi hi...:) Knalltøff stol og den ser ut som den er veldig god å sitte i også. Morsomt med minsten som har adoptert den då, jammen er dei morsomme i sine påfunn:) Blir spennande i år når vår lille Marius skal feire si første jul! Desverre blir det ikkje hos oss men vi får eit besøk tidleg på dag så vi får vel tjuvstarte litt med gåvene tenker eg. Tenk han allereie er snart 8mnd! Tida går fort! Han er ein blid og fredelig kar som likar best å ligge på golvet og leike seg. Ikkje mykje styr med han ;)

    Gler meg også til lysare tider! Merkar at det blir tyngre og tyngre å kome seg opp om morgenen, særleg no som veret er veldig tungt og grått. Skulle ønske vi berre kunne hoppe over desse mørke månadane og starte på våren, hi hi:) Men det går fort...plutselig er vi der!
    Ha det fint. Klem.

    SvarSlett