fredag 25. september 2015

"Nytt" antrekk til mor


I dag har jeg handla litt nytt til klesskapet. 

Etter at jeg ble 40, har jeg blitt et par kilo tyngre, og buksene strammer litt her og der.
Jeg tok en tur innom Fretexbutikken her jeg bor, og var superfornøyd med dagens fangst.
Nye bukser som satt som et skudd. 
De har sleng - lykke for en "wannabe- 70-talls hippie" :) 

I tillegg hang der en bluse og cardigan i en nydelig farge.
De passa veldig fint sammen, og plutselig hadde jeg fått meg nytt antrekk.

Handle brukt.
Det er supert for deg og lommeboka. 
Fretex er i tillegg Norges største attføringsbedrift, og gjør mye godt med pengene de får inn. Gjenbruket av disse klærne er også bra for miljøet. 
Det er virkelig vinn vinn for alle. 



Og ja, som svar på forrige innlegg: 
Jeg er kommet inn i bystyret som representant for Mijøpartiet De Grønne. 

:)







3 kommentarer:

  1. Flott antrekk i fine farger! Jeg handler gjerne brukt, fint med en påminner :)

    SvarSlett
  2. Vi kunne dele buksegarderobe! JEG ELSKER TROMPETBUKSER og har mange af dem - det eneste problem er, at de er ret svære at cykle med, hvis jeg ikke husker cykelklemmerne ;-))))

    Dejligt med lækre genbrugsfund - det er du altså ret god til!

    Jeg har netop set dit tidligere indlæg, men har ikke fået kommenteret endnu - mit gæt ville absolut have været noget med et 'miljørigtigt' parti, selvom jeg ikke kender navnene på de norske partier. Hvor er det bare godt og sejt! Partiet og Norge er heldige at have fået en forkæmper som dig ombord :-) STOR respekt herfra, Elisabeth - og tillykke! KH L

    SvarSlett
  3. Supre bruktfunn :) Det er såå kjekt når ein finn brukte kle som både passar og ein likar. Her er desverre ikkje Freetex i mils omkrets og bruktbutikken har veldig begrensa utvalg. Har funne litt der men det er lenge mellom kvar gong. No i helga arrangerast det klebytedag her i bygda, eit supert tiltak! Ein kan levere inn kle og får ein liten sum for det i form av ein "tilgodelapp" som ein kan plukke seg ut varer for. Overskuddet går til Kirkens Nødhjelp og pengane går til flyktninghjelp i Europa. Var ein tur der i går ettermiddag og fann meg tre overdelar
    Masse folk og mykje fine kle. Sidan forma ikkje er så god vart det berre slike kle som eg slapp å prøve.
    Nysnø i fjella og surt her i dag...brrrr! Skikkelig innedag med andre ord. Tenkte eg skulle prøve meg litt på symaskina og sjå om det går:) Takk for hyggelig kommentar:) Fin helg til deg. Klem.

    SvarSlett