søndag 16. oktober 2011

Guttas tur!




Her har jeg brukt et gammelt gardin med eplemønster og litt rutete stoff. Den ferdige blusen ble jeg veldig fornøyd meg bortsett fra at den gule lappen midt på ble litt for stor. Er også litt usikker på knappen. Den klarte jeg å sy på feil vei...men det får være til jeg får litt ekstra tid...
Mønsteret er Gynthers. 
Guttene ble heldigvis også fornøyde, og det er jo det viktigste 
:-)



Jeg er veldig glad i dette stoffet. Jeg kjøpte faktisk en kjole laget av flinke Ida i samme stoff før jeg kom over gardiner med samme mønster. Dersom dere ikke har tittet inn på hennes blogg bør dere gjøre det. 
Siden jeg skulle sy lappeteppe på den tiden jeg kjøpte kjolen spurte jeg Ida om jeg kunne kjøpe en liten bit av eplestoffet. Da var hun så snill at hun sendte med en bit stoff helt gratis. Majakjolen jeg kjøpte av henne var veldig fin med supre retroknapper. 
Jeg gleder meg til snuppa mi kan bruke den :-) 


Fin uke til alle dere ute i bloggverdenen :-)

8 kommentarer:

  1. Så fin skjorte!! Jeg elsker eplemønster :D

    SvarSlett
  2. Så stilig skjorte!!!!!!
    Liker Gynther. Kanskje den boka skal tas fram i dag.........
    Ha ein flott dag

    SvarSlett
  3. Tommel opp for Gynther! Og for deg:) Kjempe flotte saker du lager. Ble så glad for å finne bloggen din. Jeg følger deg:)

    SvarSlett
  4. Heidu, så morsomt å oppdage en ny, fin blogg!

    Ja, de kommer til å bli knalltøffe, posene av den duken der, du får følge med når jeg legger ut for salg ; )

    SvarSlett
  5. Stilig skjorte med herlig motiv♥. Du er så kreativ:)

    Klem Marita

    SvarSlett
  6. Tøff skjorte! Heldige gutar du har :)

    SvarSlett