mandag 21. juli 2014

Drømmeveska


Et av sommerens loppefunn - jeg er helt forelska!

Lærveske - helt retro som jeg liker dem.
Den passer også fint til den nye blomsterkjolen for å holde på stilen fra topp til tå ;)

Jeg hadde dette loppefunnet fra før, og de begge passer til denne bagen.

Har ikke vært på så mange loppemarkeder i sommer, men på dette gjorde jeg flere supre funn. Mannen sa før vi dro: Nå skal vi ikke kjøpe flere stoler…
Gjett hva vi endte opp med?
:)

Blir det noen loppemarkeder på deg i sommervarmen?


5 kommentarer:

  1. Superfin veske! Huskar godt desse veskene på 70-talet.....hadde sjølv ei veldig fin som eg brukte heile siste halvdel av tenåra. Trur eg fekk den av foreldra mine som hadde kjøpt den på ein sydentur. Hmmmmm.....lurer på kvar den har vorte av.....!
    Har vore dårleg med loppemarked her i år....faktisk ikkje eit einaste eit har det vore her i distriktet. Brukar å vere eit par på vårparten, men ikkje i år. Veit det er eit stort i slutten av august så då får eg berre håpe det er på fri-laurdagen min:)

    SvarSlett
  2. Uuuh, den er simpelthen bare LÆKKER! Godt fundet :-) Ingen loppemarkeder her i sommer....men som altid "støvsuger" vi diverse genbrugsbutikker i det lokale område, når vi kommer forbi. Og vi gør næsten vidunderlige store og små fund hver gang ;-) Dejligt!

    SvarSlett
  3. Så deilig å titte forbi her igjen etter en liten feriepause fra bloggverden!
    Og for en kul veske du har funnet, syns du skulle ta med den og blomsterkjolen og lufte deg en tur:)

    SvarSlett
  4. Nøj hvor er den bare lækker!!!

    SvarSlett