lørdag 7. desember 2019

Varm luksus


Jeg har hatt bursdag, og min bedre halvdel har gitt meg en fantastisk fin gave. 

Jeg har tidligere snakka om at jeg ikke har tålmodighet til å strikke gensere til voksne. 
Det tar så lang tid. 
Derfor hadde mannen spurt ei på jobben som strikker om hun kunne gjøre det mot betaling.
Jeg fikk lov å velge mønster og garn. 

Lykke! 

Valgte denne fra Egostrikkboka.
Veldig fornøyd. 
Drømmejakka.
Fikk strikka den ekstra lang. 



Her fant jeg oppskriften.
Kunne hatt alt i denne boka - veldig fine modeller. 


Brukte lang tid på å bestemme garntype og farge.
Ville ha en farge som jeg ikke blir lei av.
Ville ha en plastfri genser - altså kun naturmaterialer.

CaMaRose hadde jeg ikke hørt om før.
Det er 50% lama og 50% vanlig ull. 
Luksus! 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar