onsdag 25. desember 2019

Gi en hobbypakke i gave


Julegave 
"hobbypakke"

Kunne kjøpt en ferdig en som dette.... men den frista litt lite.
Jeg ville heller putte i det jeg selv bestemte meg for. 

Jeg hadde en stor og fin papirpose jeg hadde spart på. 
Denne fylte jeg med ting som minsten kan bruke til sine kreative prosjekt.

Mange tegneark i god kvalitet, farga kartong i ulik størrelse (noen nye, noen boksider, noen kartongbiter), klistremerker, tusj, liten tegneblokk til turbruk, stoffbiter, hvit leire, handlenett til å dekorere, saks og stiftemaskin...
Her er det mange muligheter så man kan tilpasse det mottakeren. 

Har også samla sammen ei hel skoeske full av tomme doruller - så det hos ei venninne. Skikkelig kult faktisk. Det er så mye gøy man kan lage av doruller, og jeg er ikke så bekymra for mulige bakterier...
La oppi noen ark med tips til hva man kan lage av dem også. 


Minsten har alt brukt tusj og kartongbiter. 
Veldig fornøyd lita jente 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar