mandag 30. desember 2019

Glem tre ting på en gang...




Vil dele et lite tips - om disse søte små "kinderegg" erstatningene - jeg er stor fan. 
Jeg som er glad i papp, synes figurene er fine å samle på. 
Mye mer digg enn de grusomme plastlekene i Kindereggene. 
Det følger også med informasjon om hvert dyr. 

Veldig pedagogisk. 

I tillegg er det økologisk sjokolade og en helhetlig tenking bak hele den vesle bedriften i England. 
Digger hele konseptet!

Jeg snubla over dem på Helsekostbutikken her jeg bor - sikkert mulig å få dem inn på din nærmeste Helsekostbutikk
Her kan du lese mer om dem.
(Jeg får ikke noe for å reklamere for dem, jeg bare digger dem :-) 


Tre ting på en gang som et Kinderegg? 
Enda bedre:
1. Økologisk sjokolade
2. Bærekraftig innpakning uten plast 
3. Bærekraftig innpakning uten aluminium 
4. Leke som enkelt settes sammen 
5. Lærdom om dyr



1 kommentar: