tirsdag 1. september 2015

Personlig almanakk


Jeg har vært superheldig.
I tre år har jeg forsøkt å vinne en slik egendesigna almanakk 
som Pia har "gitt bort", og endelig var det min tur.


Så gøy å kunne gå inn på denne sida her og bestemme hvordan min helt
 personlige tidsplanlegger med foto og tekst skulle se ut.

Til forsida tok jeg (selvsagt) foto av et fint stoff.
På baksida brukte jeg et foto av minsten. 
Så fikk jeg navnet mitt på fremsida, og kunne bestemme helt hvordan almanakken skulle se ut inni. 

Kjempegøy :) 


Var skikkelig spent på å få resultatet hjem i 
postkassa, men veldig fornøyd med det jeg fikk! 

:)


6 kommentarer:

  1. Så bra! Nå ble jeg glad:)

    SvarSlett
  2. Den ble kjempefin! Og når man kan bestemme selv så passer det jo godt også.

    Selv bruker jeg kaleneder på mobilen, der kan jeg lese mail også. Så å holde styr på en egen almanakk har jeg gitt opp for mange år siden. Mobilkalender er jo ikke noe kos da, slik som denne nye almanakken din. :-)

    SvarSlett
  3. Så heldig du var der ! Den vart kjempefin! Gøy å ha noko som er så personlig og likevel heilt proff:)
    Sjølv er eg ikkje så flink å bruke almanakk lenger men gjorde det før då borna var små og det var møter eller arrangement heile tida. No er det eit litt rolegare liv, men slit med husken så eg burde kanskje ta i bruk ein slik igjen. Blir litt mykje lappar rundt omkring, hi hi.....

    SvarSlett
  4. Gratulerer med flott gevinst! For en flott idé! Nydelig, ble den. Fin å ta fram hver dag et helt år :)

    SvarSlett
  5. Stort tillykke til dig! Hvor er det bare et flot design, du har fået lavet :-) Virkelig smukt og meget 'dig' ;-) Jeg elsker altså også rigtige kalendere (som vi kalder dem her - antager at det er det samme???) - ikke noget med alle de elektroniske former, man kan få nu om dage. Det er slet ikke mig..... ;-/

    SvarSlett
  6. Så stilig den er, skjønner godt du er glad for den:)
    Og jeg blir så glad hver gang jeg titter innom bloggen din, for her er det alltid så fargerikt og fint:)

    SvarSlett