lørdag 29. august 2015

Gave







Fine blå stoffet jeg fikk da det ble rydda i huset til min bestemor. 

Nydelige blå nyanser. 

Synes rutete stoff er veldig fint. 

Av stoffet har jeg sydd bursdagsgaver til mannen. 
Han fikk ei slik nøkkelsnor for noen år siden, og den ble helt utslitt for han brukte den hver dag på jobben. 
Nå var det på tide med ny. 

I tillegg sydde jeg ei litt mindre toalettveske siden han er slik bygd, at han sjeldent tar med annet enn såpe, tannbørste og tannkrem på tur :) 

Travle dager for tida: Foreldremøter i forbindelse med barna og skolen, mye å planlegge på jobben og i tillegg står jeg på liste til et politisk parti her i byen. 
Spennende, men det roer seg nok etter valget :)




3 kommentarer:

  1. Det er travle dager, ja! Tøft av deg å stille til valg!

    SvarSlett
  2. Sikke nogle herlige hjemmelavede gaver :-) Ja, det er lidt hårdt med sådanne travle perioder her i livet, håber dog du kan holde tungen lige i munden :-) SPÆNDENDE med dine politiske aktiviteter - håber du skriver mere om disse ved lejlighed :-) KH Lilly

    SvarSlett
  3. Flotte gåver du har laga til mannen:) Nydelige fargar i det stoffet ja, og ekstra kjekt når det kjem i frå bestemor di sitt hus. Politiker også du altså;) Ja då har du nok travle dager for tida:) Håper du finn tid til avslapning og litt sying innimellom. Godt med slike friminutt i ein hektisk kvardag.
    Vart ein rolig avslutningsdag i Postkjellaren i dag. Regnet hølja ned og det var skikkelig surt og kaldt så folk orka nok ikkje å ta laust i dag:) Greit å avslutte no som hausten nærmar seg.
    Ønsker deg ei fin veke. Klem.

    SvarSlett