søndag 16. desember 2012

WWF


Et år gav jeg guttene en litt spesiell julegave - en symbolsk del av Arktis. 
Du kan kikke inn på denne nettsiden til WWF hvis du lurer på hva jeg mener. 

I år har jeg sydd ei ny skjorte til eldstemann. Han er så veldig glad i pandabjørner, og pandaen er jo del av logoen til WWF.

Min bestemor på 96 har måttet flytte på "pleiehjem", og døtrene hennes har rydda ut av huset. 
Utrolig rart og trist, men slik er livet...

Stoffet jeg brukte her skulle kastes, men jeg redda det i siste liten. Det har vært et sengeteppe som sikkert er 50 år gammelt. Heldigvis er kvaliteten fin. 
Det har flere fine blånyanser, og jeg er veldig fornøyd med skjorta. Tror den blir tøff til dongeribukser.
Håper mottakeren også blir glad :)


5 kommentarer:

  1. Fint at du fekk berga det stoffet der, for det var utrulig fint! Nydelige blåfargar! Eg er veldig glad i blått som du sikkert har forstått:)
    Fin skjorte også, trur absolutt mottakar vert glad for den;)

    SvarSlett
  2. Altså, Elisabeth - når jeg holder (velfortjente) pauser her på jobbet, så læser jeg ofte nogle af dine gamle indlæg. Det er næsten uhyggeligt, så ens vi tænker! :-)))) Hvor er det bare en fin idé - og hvor er det en fin skjorte. Hvilket mønster har du brugt? Jeg har nogle Elsebeth Gynther-skjorter/skjortebluser på tegnebrættet i mit hoved, og denne her minder vældigt om et af hendes mønstre.....

    KH L

    SvarSlett
    Svar
    1. Til Bettefisen; ikke til mig selv (lige nu)...

      Slett
    2. Hei Lilly. Jeg har brukt boka til Gynther for større barn. Jeg lånte den på biblioteket her i Norge, for jeg har bare fått kjøpt den med barnetøy til de minste barna selv :)

      Slett