mandag 28. september 2020

Høstferie og kokeboktips


Kjøpte denne brukt - mange gode oppskrifter med fokus på helse og veganske produkter.
Jeg er ikke veganer eller vegetarianer, men heller fleksitarianer.
Det betyr at jeg spiser kjøtt, men veldig lite og i størst mulig grad kjøtt som kommer fra dyr som har hatt det greit...
 
Synes det er utrolig mye god mat som faktisk er sunn.
Det som er dumt er at det ofte er litt bry å lage den.

Fant en oppskrift på sunne "sjokoladekarameller".
Ganske grei og rask å lage.
Eneste kjedelige er at den skal stå noen timer i frysen før jeg kan hive meg over dem. 

:-) 




Slikkepotten er god å ha. 


Ikke fra denne boka, men jeg har forsøkt å lage chips. 
Det var ikke så enkelt, for de blir liksom enten myke eller brente....
Noen som har noen tips?


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar