fredag 2. februar 2018

Dukkeklær


Jeg er tilbake :-) 

Savner det sosiale fellesskapet som var før i bloggverden, men blogger litt for meg selv allikevel.
Lurer ofte hvordan det går med alle som før fortale om livene sine og prosjektene sine...

Selv kjenner jeg på aldren.
Flaut, men sant. 
Er jo kommet godt opp på 40-tallet, og verker i muskler og ledd både her og der.
Ikke bare bare å bli gammel...
:-) :-) 

Kjøpte en søt bluse sydd av ei flink dame her i sør. 
Kortreist!
Sydde en bukse som passet til.
Et lite sett som skal bli en gave sammen med noen andre småting til ei lita jente. 




2 kommentarer:

  1. Du har sydd så nydelige dukkeklær. Jeg har sydd dukkeklær i mange år. Bruker du trykknapper eller borrelås til lukning? Å sy i knapper blir altfor mye jobb synes jeg. Ha en fin dag.

    SvarSlett
  2. Har hverken knapper eller borrelås på disse klærne :-) Det holder med elastikk.

    SvarSlett