søndag 8. januar 2017

Stofftvillinger



Før nyttår - bruktfunn. 
Jeg handla den grønne versjonen av dette favorittstoffet. 
Hadde den røde fra før. 

Drømmer om å sy noen knalltøffe vesker av det grønne.

Begge versjonene er superfine. 




Fikk fatt i en liten stoffbit av dette her mønsteret.
Den nyinnkjøpte versjonen er ikke på langt nær så fin som den blå og lilla versjonen jeg hadde fra før, men var gøy å ha en annnen fargekombinasjon. 
Den blå-lilla hadde jeg et helt, men veldig tynnslitt dynetrekk av. Det hadde vi da jeg var lita på 1970-tallet. 
Fikk det av mamma, og det var et av de første retrostoffene jeg fikk til "samlinga" i 2009. 



Dette stoffet i oransje kom jeg også over - et juniordynetrekk.
Har et par biter i lilla fra før. 
Veldig store blomster. 





Dette småblomstra stoffet i brunt har jeg brukt til mye. 
Det er tykk bomull - veldig god kvalitet. 
Før nyttår fant jeg en mosegrønn variant. 
Veldig fornøyd. 

Gleder meg maks til å lage god orden på syrommet.
Gøy å ha så mye fint stoff å sette saksa i også...  
hvis jeg klarer ...

:)




2 kommentarer: