mandag 10. februar 2014

Alle hjerters dag


Min bestemor pleide å spare på de fine kortene hun fikk til jul og bursdager. 
Da jeg var lita, fikk jeg lov til å kikke i eska med alle de flotte kortene. Mange av dem var fra familien i USA. De var ofte spesielt fine, noen hadde til og med fløyel på. 

Jeg sparer også litt på søte kort. 
Denne uka tenkte jeg å lade opp mot 
alle hjerters dagen (= Valentinsdagen) med å vise noen fine, gamle valentinskort.

Lyst til å lese om alle hjerters dag, kan du ta en titt her :) 

5 kommentarer:

  1. Hvor er det sødt, det kort ;0)

    SvarSlett
  2. Så utruleg søtt kort :) Liknar på illustrasjonane til F. Kuhn i Kirsten Langbo sine bøker :)

    SvarSlett
  3. Denne var jo veldig søt da. Et sånt kort hadde jeg blitt glad for å få av kjæresten min. :-)

    Jeg har startet et lite prosjekt med å minne han på det. Pleier ikke å gjøre det, så er mest på fleip. Satser på at han ikke gjør noen ting, men da kan jo jeg gjøre noe for han! Blomster kanskje? Eller en deilig middag.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er nok flere som kan trenge påminnelser. Min mann er også sånn :)

      Slett