søndag 19. mars 2017

Pippi





Jeg har sydd litt - ei Pippi-Langstrømpe pute.

Vi digger Pippi hos oss - jente med tæl og som bryr seg om andre.
Et eksempel til etterfølgelse for både gutter og jenter.

Mannen kom over det brukte stoffet da vi var på tur i Sverige, og jeg hadde det fine blå retrostoffet som passa veldig fint til i stoffsamlinga.

Gjenbruk - sjølvsagt! 
:)
:)

Maximus har slått seg til ro hos familien. 
Det er så koselig når han hopper opp og legger seg helt inntil meg og maler og maler.

Å ha kjæledyr er litt arbeid, men man får så masse igjen. 
En god og varm følelse. 
Ro.
Jeg har lest at man kan bruke kjæledyr i behandling av demente, slik som musikk. Det skjønner jeg godt.



1 kommentar:

  1. For en herlig pute! :) Stoffene passer jo så godt sammen. Koselig at katten har slått seg til ro.

    SvarSlett