onsdag 4. januar 2017

Brukt og rosa...


Flere bruktfunn før nyttår - to fine stoff i rosa nyanser.

Jeg gleder meg vilt til at jeg skal få et mini syrom - hobbyrom. 

Fantaserer om hyller med stoff i ryddige stabler, stempelsamlingen min, tegne -og malesaker, håndarbeidsbøker, strikkegarn, symaskin 
og...

en radio. 

Ja, en radio må jeg ha når jeg skal hygge meg. 
Synes det er litt trist at man ikke lengre skal kunne bruke gamle radioer. Har en gammel Tandberg med teak på yttersiden. 
Nå vil bare lokalradioen fungere på denne en periode. 
Så må radioen kastes... 

Rommet mitt får jeg nok ikke før til sommeren, men i mens kan jeg drømme :) 


59BB275A-307A-488F-A6D5FAF7E15A658C-8B6E9488-2C29-4CF5-BC6239EA1F67BE0E

1 kommentar:

  1. Det er fint å drømme å ha noe å se fram til. og et hobbyrom er veldig kjekt å ha. Jeg hører også mye radio, men også musikk fra Spotify. Synd med de gamle radioene som ikke kan brukes mer, men det blir jo bra valg av mange kanaler med dab.. Så var det herlige rosa skatter du har fått tak i. :-)

    SvarSlett