fredag 22. mars 2013

Oppgitt

Dongribukse til Babyborn med elefantlommer.
Jeg brukte stoffet fra ei lita bukse som minste mini ikke lenger passa. 
Alt var fryd og gammen til jeg begynte å sy buksebeina sammen. Klarte å sy ene beinet med vranga ut. 
Spratt opp sømmen og sydde på nytt. 

Superfornøyd til jeg plutselig ser at jeg har sydd ribben med skjøten midt foran i stedet for midt bak...
Kan bli så oppgitt over meg selv!
Tok meg ikke tid til å sprette opp og sy det på nytt, men kommer nok til å ergre meg over det hver gang jeg ser buksa :) 
 
Her ligger snøen hvit og fin, og det er meldt sol hele påskeuka. 
Skal bli topp! 
:)

12 kommentarer:

  1. Bortset fra det - Så er de blevet virkeligt søde

    SvarSlett
  2. Jeg la ikke merke til at det var noe galt, hvis det er noen trøst! :)
    Kjempesøte!

    SvarSlett
  3. Vet du, jeg er sikker på at det bare er du som ser det!! Men jeg ville hatt samme følelsen. Og jeg tror kanskje jeg til og med ville sprettet opp og sydd på nytt...

    SvarSlett
  4. Hi hi... kjenner meg såå godt igjen! Av og til går det litt fort i svingane ja;) Det er så irriterande å gjere slike dumme feil! Særleg viss eg har rukke å overlocke før eg oppdagar feilen!! Snu vranga ut er nok den feilen eg gjer oftast, så du er nok ikkje åleine nei... Men buksa var kjempesøt den! (Trur eg hadde komt til å sprette opp igjen etter ei stund - men ikkje med ein gong nei....)
    God helg og fin påske til deg!

    SvarSlett
  5. Du klarer nok å leve med den lille feilen! :-)

    Veldig fine lommer! Har du en fin maskin til de båndene rundt lommene?

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :) Jeg har "bare" Janome, Easy Jeans symaskin :)

      Slett
  6. Ej, jeg ville da bare klippe sømmen af i stedet for at sprætte op. Det gør jo ikke noget, at de bliver lidt lavere i livet :) = tip fra den 'dovne syerske' ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. :) Det har jeg ikke tenkt på - takk for tipset, Line :)

      Slett
  7. Sånne dager har vi alle fra tid til annen! Buksa ble kjempefin, men jeg forstår at du ergrer deg :) Nyt sola og påsken!

    SvarSlett
  8. Jeg hadde ikke lagt merke til det. Jeg legger bare merke til de kule lommene! Lag flere! Eller kan vi bestille?

    SvarSlett
    Svar
    1. Det lar seg vel ordne. Send en mail hvis du er interessert :)

      Slett