onsdag 20. mars 2013

Myk klut

 Jeg har sydd nye kluter av retrostoff - en super idé jeg kom over hos denne bloggeren. Det stod ikke noe om hvor mange lag hun brukte, men jeg bruker tre lag tynnslitt retrostoff pr.klut. 
Rundt sydde jeg sikksakk.

Da jeg fikk barn for første gang, fikk jeg også noen utrlolig myke "gaskluter". De hadde tre lag, og den i dag bruker jeg dem som vaskekluter i stedet for frottékluter. 

Er superfornøyd. 
Disse kan jeg bruke til mine små bøllefrø, men også jeg selv bruker dem til å vaske ansiktet med. 

Et trøtt morrafjes vil heller bli vaska med slike enn vanlige kluter :) 

9 kommentarer:

  1. Det var da en genial idé og de er SÅ smukke.
    K.h.
    Christina

    SvarSlett
  2. Fine! Kan tenke meg at desse er gode å bruke:)
    Eg hadde også slike gasklutar då junior var liten, men eg gav dei seinare vekk til ei av søstrene mine.

    SvarSlett
  3. Det var jammen ein lur ide:) Sikkert mjuke og gode ja!
    Super måte å få brukt det tynnslitte stoffet på:)

    SvarSlett
  4. For en super ide, klart man blir glad av å vaske seg med en sånn en!

    SvarSlett
  5. En veldig god idè! Liker også fargevalget ditt godt, -friskt og fint! Ha en fin dag!

    SvarSlett
  6. God idè og i god gjenbruksånd :) Det er mye mer festlig med fargerike vaskekluter enn de hvite som man får kjøpt med blå/rosa/gul kant.

    SvarSlett
  7. Superfine, og så utrolig annet fint du lager også;)
    Blir helt imponert;)

    Herlig kveld og helg;)

    -Malla-

    SvarSlett