torsdag 7. mars 2013

Design ditt eget stoff

For ei lita stund siden skrev jeg at jeg hadde funnet ei fin bok til samlinga mi, og at det hadde vært gøy med stoff som hadde samme motiv som i boka. 

Nå har jeg laga et slikt stoff selv. 
Det var veldig gøy :)

denne nettsida kan du lage ditt helt eget mønster på stoffet, og få det tilsendt rett til postkassa di.
Kjekt dersom det er et mønster man har veldig lyst på, men som man ikke får tak i.

Det har vært stille her på bloggen, for jeg har vært bortreist med jobben og ikke vært på nett. 
Av og til er det godt, men det kribla når jeg kom hjem. Da kunne jeg lese alle de fine innleggene som andre bloggere hadde posta i mellomtida. 
:)

16 kommentarer:

  1. Utolig stilig! Gleder meg til å se hva du lager av stoffet ditt :)

    SvarSlett
  2. Hold op hvor er det fint. Kender godt Spoonflower, priserne er en smule pebrede synes du ikke??
    kh Libbie

    SvarSlett
  3. Så artig !
    Viste ikke at dette gikk ann..er det fra ei bok ?
    Syns jeg kjenner det igjen fra min barndom. God natt boken..
    Veldig trivelig bilde :)

    Janne

    SvarSlett
  4. Så stilig:) Dette må jo prøvast;)
    Silje

    SvarSlett
  5. Kjempefint stoff! Så lurt då - å kunne lage sitt eige stoff!
    Visste ikkje at det gjekk an ein gong! Kult.....

    SvarSlett
  6. Hvor er det bare et fint stykke stof :) kh Tine / Bybørn

    SvarSlett
  7. Så kult! Unikt, kanskje det blir vanskelig å klippe i det?

    SvarSlett
    Svar
    1. Kanskje, men kan jo bestille mer :) :)

      Slett
  8. Jeg har også bestilt litt fra Spoonflower, men hadde ikke tenkt på muligheten å lage stoff fra ei bok , smart! Ü

    SvarSlett
  9. SÅ flott det ble! Dette må prøves : )

    Fin helg til deg!

    : ) Marthe

    SvarSlett
  10. Det er virkelig fint. Jeg har oprettet mig derinde, men har aldrig fået afprøvet det, da jeg syntes det virkede dyrt, men det er måske ikke så slemt?
    K.h.
    Christina

    SvarSlett
  11. Åh! Jag avundas dig, detta tyget blev ju helt underbart! Känns som det borde bli dyrt, men jag blev väldigt sugen på att kika på hur man gör.

    SvarSlett