fredag 8. juni 2012

Den søteste :)

Den nydeligste dukka fant vi i Danmark. 
Vi hadde gått fra dukke hjemme så minien greip fatt i dukker alle steder vi var. På båten ble det "håndgemeng" med en annen liten jente, så vi var veldig fornøyde da vi etter litt bilkjøring fant denne i en bruktbutikk
Øynene hadde lange vipper, og hun kunne sove :)

Vel hjemme fikk hun nye sløyfebånd, men ellers var hun perfekt! 

For noen dager siden spurte en leser hvor jeg får stoffer fra. Vel, det er jo litt over alt. 
Noe har jeg funnet hos min familie, dessverre ikke så mye. En veldig sjelden gang finner jeg noe i bruktbutikkene, men det er uhyre sjeldent. (Tror det er mange andre som ser etter det samme her jeg bor.) De fineste stoffene har jeg kjøpt (DYRT) på Epla, Etsy eller av andre bloggere som av og til legge noe ut for salg....
Det er ikke noen enkel måte å få tak i fine retrostoffer på, tror jeg... 
Og hvis det finnes en slik måte, så vil de som vet om det, garantert ikke fortelle det til oss andre ;)

5 kommentarer:

  1. Super sød dukke!
    Jeg havde jo et ønske om at min yngste skulle have heddet Otto, men nej det var min mand ikke enig med mig i :)
    Nu har han en drenge-dukke (fra Ikea) som hedder Otto...! Fint kompromis.
    Hav en dejlig weekend.
    kh Libbie

    SvarSlett
  2. Søt dukke :-)
    Den som leter den finner... av og til... ;-)
    God skattejakt :-D

    SvarSlett
  3. Jeg har da et fint retrostof tip til dig, hvis du vil have det :)
    Kh Line

    SvarSlett
  4. For ei herlig dokke! Nydelig var ho:))
    Ja det er ei evig jakt på fine retrostoff. Har funne ut at å vere fremst i køa på loppemarked og styrte til tekstilavdelinga kan lønne seg, då har eg verkeleg funne godbitar. Men då må du ha spisse albuer og raske bein...
    Flott helg til deg:)

    SvarSlett