søndag 22. desember 2013

Juletreet har fått finstasen på.


Julepynten på juletreet hos oss - mange engler.
Enkelt juleverksted.
Kjøpte noen fine glansbilder.
Alt blir fint med dem på. 
De kan limes på papp og klippes ut.
Minsten var "sjef" for limtuba.
(Viktig med mange avisark under, for det blir mye gris :) 

Fletting av kurver med bare to remser.
Bruker gavepapir i stedet for ensfarga glanspapir. 

I dag er det alt lille julaften.
De siste ukene har gått superfort!
Alle tre barna gleder seg så til morgendagen.
Det gjør jeg også.

Vi er så utrolig heldige som alle er friske og kan glede oss til julefeiring med familie, god mat og fine gaver :)

En riktig god jul ønskes alle som er inne og leser!

3 kommentarer:

  1. Så koseleg juletrepynt! Kjekt med juleverkstad og å skape noko i lag:)
    Endeleg ferdigpynta her også etter ein travel dag på jobb! Gled meg til morgondagen eg og sjølv om vi vert ein mindre enn vanleg. Dotter vår skal feire ilag med familien til forloveden og det vert veldig rart for både oss og henne! Men dei kjem heldigvis til frokost i morgon og den trur eg vert laaang:))
    Ønsker deg og familien ei riktig god jul! Takk for alle fine kommentarar du legg att hos meg:)
    Klem.

    SvarSlett
  2. Fin, heimelaga pynt til treet!
    Vi er fleire som er takknemlege for at vi er friske og oppegåande, og kan kose oss i lag med familie i jula:)
    Ha ei riktig God Jul:)

    SvarSlett