lørdag 12. oktober 2013

Japansk stoff

To  storebrødre kommer hjem - fra skolen. 
I sekkene ligger bøker, pennalhus og lekser som skal gjøres. 
Minste mini vil også - gjøre lekser og ha fine blyanter og viskelær i pennalhus. 

Julegaveproduksjonen fortsetter. 
Et pennalhus søtere enn jordbær med sukker på :) 
Stoffet kjøpte jeg fra Japan før jeg fant fine retrostoffer. 
Husker enda at jeg satt høygravid mens jeg handla i Japan, New York og Nederland - alt i løpet av en time.
Pennalhuset er fora med gjenbruksstoff. 
Glidelås og ytterstoff er nytt. 
 Fint å blande nytt og gammelt :)

12 kommentarer:

  1. Så utruleg søtt stoff! Tenker det er ei som vert glad når ho får slikt fint pennal! Og så til og med rosa;)
    Ha ein fin søndag!
    Her skin sola og utflukt er under planlegging:)

    SvarSlett
  2. DET var fint stoff! Koselig å treffe på dere i går. :)

    SvarSlett
  3. Hun bliver så glad for det... lige noget for en lille pige :0)

    SvarSlett
  4. Supersøt! tenker det blir stas å få dette!

    SvarSlett
  5. Så søtt som det går an å få det! Og det ser jo jammen retro ut også Ü
    God idè til julegave, å gi fine handlenett.

    SvarSlett
  6. Så søtt! Kan tenke meg at minstemann blir glad :-)

    SvarSlett
  7. Dette vert nok ein populær presang:) Kjempesøtt stoff!

    SvarSlett
  8. For et nydelig penal: Passelig sukkersøtt og kult:)

    SvarSlett
  9. Such cute fabric - and such a cute little purse! :-)
    Carly
    x

    SvarSlett