søndag 13. oktober 2013

Arbeid pågår



Takk for snille kommentarer om pennalhuset :) 
Her jobbes det med enda en hjemmelaga julegave til minste mini. 
Et stort og fint lappeteppe som hun kan bruke i mange år fremover. 
Jeg bruker de mest dyrebare hjertebankstoffene jeg har.
Å sy lappeteppe liker jeg veldig godt, men det er virkelig en stor jobb. 


I dag har jeg finkutta alle lappene. 
Det ble en del avkutt.
Teppet skal ha 35 store lapper.

Ønsker alle lesere ei fin uke, med eller uten 
hobbyprosjekter på gang :)

6 kommentarer:

  1. Det er lettere at bruge af favoritstofferne når man ved det er noget man kommer til at se på længe :0)

    SvarSlett
  2. Kun det beste er godt nok for den lille vettu ;)
    Penalhuset under her var så søtt !! Nydelig.

    Janne

    SvarSlett
  3. Det er kjempegøy å lage lappeteppe! Likar best prosessen med å finne stoff som passar saman og så legge bitane utover og stå og myse for å sjå om det ser bra ut:) Kjekt å sy saman også, men litt tidkrevande - i allefall når bitane ikkje er så store. Det blir nok supert med alle favorittstoff er med:) Kun det beste er godt nok til slike snupper;) Lukke til med prosjektet!
    Her ingenting på gong desverre, men i morgon går gipsen av så då håper eg at eg snart er klar igjen:) Ha ein flott mandag vidare:))

    SvarSlett
  4. Glæder mig til at se det færdige resultat, for den lille bid man ser her er da fantastisk! :-)

    SvarSlett
  5. Wow - hvor ser det tæppe bare ud til at være flot! Ih, hvor jeg glæder mig til at se resten :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlett
  6. Lapper er gøy! Og halve moroa syns jeg er å finne frem stoffene og prøve seg frem til hvilken lapp som passer hvor!
    Kos deg videre med teppet:)

    SvarSlett