søndag 6. august 2017

Feriemodus med Barbie


Tilbake med innlegg. 
Lang pause på hytta uten strøm og lite nett med familien. 

Har kost meg selv om været denne sommeren har vært solfattig og ganske kaldt.
Mye vind, og nå på slutten regn også...

Denne 80-talls Barbien kjøpt på loppis hadde ikke klær.
Veldig koselig og raskt prosjekt å strikke og hekle litt enkle dukkeklær. 

Minsten som vanligvis ikke leker særlig med dukker, for ingen gjør visst det lengre, lekte flere timer med ei venninne. 
Jeg ble reint glad av å se på. 

Minner fra egen barndom
:-) 





Veldig enkle klær som strikkes og hekles på noen få timer. 
Ingen mønster, finner bare på underveis.
Slik jeg liker det best :-)










2 kommentarer:

  1. Kjempefine dukkeklær! Skjørtet ble jo råstilig! Fint å lese at de lekte i flere timer med dukkene, selv lekte jeg med dukker i hele barndommen (jeg er født på 70-tallet som deg). Og sydde masse dukkeklær. Det er gøy å lage dukkeklær!

    SvarSlett