lørdag 17. desember 2016

Julegaver - 1


Ja, dagene har gått i superfart nå i desember.
Det er så mange ting jeg har lyst til å gjøre, men jeg rekker bare halvparten :)

Etter at jeg ble valgt inn i bystyret, har jeg fått mange nye ting å  sette meg inn i. Det har vært utrolig lærerikt og meningsfullt. 
Har lært om meg selv at så lenge det jeg holder på med er nettopp meningsfullt, så gjør det ikke noe om jeg har mye å gjøre.
Det er givende. 
Jeg liker å ha noe å gjøre... 

Litt tid til julegaver har det også blitt.
En hvit tallerken kjøpt på loppis.
Jeg hadde en plan.
Jeg ville prøve å tegne et motiv med penn som så brennes fast i ovnen.
Først fant jeg et passende motiv på Internett. Deretter forsøkte jeg å tegne dette på med en helt vanlig blyant. Det gikk veldig greit, og jeg kunne viske ut med viskelær om jeg tegna feil. Da jeg var blitt fornøyd, var det bare å tegne over med den tynne, svarte porselenspennen og brenne i ovenen. 

Fin julegave - til en liten en.

Jeg har også planer om å sy litt. 
Så får vi se hvor mye jeg rekker når alt kommer til alt :) 

Nå har minsten og jeg nettopp kommet hjem fra biblioteket. Har lånt inn bøker til hele familien, og jeg gleder meg masse til å få satt meg ned i ro og fred med en varm kopp kakao.
Lykke...

Fin førjulshelg ønskes dere som fortsatt henger litt i bloggverden. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar