onsdag 7. september 2016

Mimrer fra sommerturen





Noen bilder fra familieturen i sommer.
By med mange spennende bygg.



Butikkdekor på en hel vegg i en butikk. 
Den var selvsagt en smule tiltrekkende på meg. 
Tenk på alle menneskene som har sydd på disse her :) 


En litt finere interiørbutikk hadde også håndarbeid utstilt. 
Gøyale bord?
Nesten slik som de små kurvene min bestemor lærte meg å lage ved å stive 
runde duker og legge dem til tørk i boller. 
:)



Lekker trekunst i svinedyr butikk - ikke røre, bare se :) 




Så denne på veggen i en barnebutikk. 
Søt og enkel å lage. 

4 kommentarer:

  1. Dejlige inspirerende billeder!

    SvarSlett
  2. Ser at vi har vært på samme sted i sommer,... god helg til deg og dine!

    SvarSlett
  3. Ser du har fått masse inspirasjon i sommer!
    Da jeg var i New York for mange år siden, fikk jeg ikke lov å ta bilder inne i en butikk jeg syns var så stilig. Bare så vidt jeg våget meg inn :)

    Nå er jeg endelig tilbake med siste del av blogginnleggene som skulle være "sommerlektyre". Håper jeg er i godt, gammelt gjenge nå :)

    SvarSlett