onsdag 9. juli 2014

Funn


Viser noen av de fineste godbitene jeg har skaffa meg i sommer. 
Her snakker vi om flere kostbare retroherligheter til de minste.
(Noen biter vil bli lagt ut for salg om noen dager :)

I går så jeg ei engelsk dama som hadde et program på TV. Hun pusser opp ved hjelp av bruktfunn og knokefett og snakka om sin avhengighet av fine, gamle tekstiler. 
Jeg kjente meg veldig igjen :):) 

Jeg har også funnet noen skjønne broderte bilder med retro dyremotiv. De skal jeg også sy noe fint av når jeg blir ferdig med allerede planlagte prosjekter. 

Håper du nyter somemerdagene maksimalt. 
Her er været varmt og godt, og jeg elsker de lange, lyse sommerkveldene vi nordboere har. Vinteren er lang og mørk, men med slike sommerkvelder klager jeg ikke  :)


2 kommentarer:

  1. Ja her var det verkeleg mange godbitar:) Likte godt både Emil-stoffa og det med løver på. Hestestoffet har eg også.
    Og slike søte broderi....desse er fine både i puter og på vesker:) Spent på å sjå kva du lagar!
    Deilig med varme sommardagar og lyse netter ja:) Her har vore litt meir levelig temperatur i dag enn i går....då vart det litt varmt til meg!

    SvarSlett
  2. Jeg har også sett det TV programmet du snakker om. Veldig hyggelig program. Det er sendt flere serier med henne nå i sommer. Hun er rundt hos mange forskjellige håndtverkere, og lærer seg nye ting. Har blant vært hos smed og laget en ildrake. Etter det siste programmet hennes begynte jeg å strikke en dukkegenser! :-)))

    Sommer er deilig, og vi har ferie nå!

    SvarSlett