lørdag 28. desember 2013

Pengepung

Slike små pengepunger er jeg glad i. 

Jeg har flere, for jeg liker å skifte, og jeg er ikke glad i å drasse rundt på store pengepunger eller vesker. 
Jo mindre de veier, jo bedre!
Her er det plass til noen viktige kort, en pengeseddel eller to og mynter. 

Denne elefantpungen er det en god stund siden jeg sydde, men tror ikke jeg har fått vist den…
(Er litt i tvil - sånn er det når man begynner å bli gammel ;)

Har tenkt å sy opp noen pengepunger. 
Har ikke mer av elefantstoffet, men mange andre fine stoff.

(Har du lyst til å kjøpe en i et bestemt stoff, send gjerne melding :)

7 kommentarer:

  1. hvor er den kær. er vild med stoffet :)

    SvarSlett
  2. Herlighet for eit knæsj stoff! Diggar fargane - kunne tenkt meg ei heil veske i det stoffet der! For eg har som du sikkert veit skikkelig veskedille og får aldri nok! Kjenner eg er klar for ei ny veske no;)

    SvarSlett
  3. Så fin den ble, og så herlig stoff. C

    SvarSlett
  4. Den pung er vildt fin!

    Kh. Mirjam

    SvarSlett
  5. ÅHH, så skjønn! Det stoffet var jo nydelig!

    SvarSlett
  6. Hvor er en bare sød :o)
    Godt nytår - håber dig og din familie kommer godt ind i det nye år :o)
    Kh Sabrina

    SvarSlett
  7. Kjempesøt!
    Og akkurat den størrelsen jeg også liker:)

    Godt nyttår til deg:)

    SvarSlett