fredag 27. desember 2013

Mye vær

Denne fine oransjerøde Cathrineholm kjelen fikk jeg av min kjære for en stund siden. 
Den har jeg brukt flittig i juleferien. 

Det blåser og regner veldig denne jula. 
I kveld er det "bare" liten kuling… 


Vi koser oss med varm te og mye innetid selv om vi også har en fast tur ut for å kjenne på kreftene i været. 
Det finnes jo ikke dårlig vær, bare dårlige klær - sant ?
:)  


Denne fine tekoppen er et av mine siste funn. 
Litt harlekinmønster på den.
Retrokopp merket "Vest-Tyskland".


3 kommentarer:

  1. Fin kjele i herleg farge, rett og slett til å bli glad av:) Vêr har vi også hatt mykje av - den eine stormen etter den andre og fleire i vente.... Men det har vore gode temperaturar så det har vore godt å få lufte seg litt innimellom.
    Vert mykje eting og seting i jula så det er bra å røyve på seg av og til! Og det er berre å kle seg!!
    Ønsker deg fine romjulsdagar vidare:)
    Klem.

    SvarSlett
  2. Så fine ting!
    Fikk ikke ønsket god jul, så da får jeg heller si god romjul!
    Håper været blir bedre Ü

    SvarSlett
  3. Du har jammen mange fine retroting! Ekstra fint at det går an å bruke dei også.
    Huff ja, det vert mykje innesitting i slike høgtider, og spesielt når vêret er så dårleg. Men eg har no vore på spinning i tillegg til nokre fjellturar, så då kan eg dra heim og ete litt meir After Eight...

    SvarSlett