tirsdag 3. desember 2013

Juletallerken


Fretex har de siste årene sendt ut et fint juleblad med blant annet tips til gaver man kan kjøpe i bruktbutikkene.

I årets utgave var denne juletallerkenen avbildet, og det var kjærlighet ved første blikk.

Jeg tenkte med en gang at en slik hadde det vært morsomt å få tak i. Delvis fordi jeg nettopp var blitt født juleaften i 1972, og delvis fordi jeg likte bildet så godt.

Gjett hva som stod og venta på meg i Fretex butikken her jeg bor?

Adventslykke :)


Fin adventstid ønskes deg som er inne og leser bloggen, uansett hvor du bor :) 

6 kommentarer:

  1. sikke et fantastisk tilfælde :)

    SvarSlett
  2. Så fantastisk! Det er så gøy når man finner fine skatter! :)

    SvarSlett
  3. Den var kjempefin! Der var du jammen heldig, fin bursdagsgåve til deg sjølv:) Det er rart det - kor lite som av og til skal til for å glede oss! Akkurat no gler eg meg over julekirka eg fann på loppis i haust til 30 kr. Den står og lyser så fint på sjenken med gamle fine englar frå bruktbutikken rundt:) I går gjekk det ei maken kirke på qxl til 550 kr !! Føler meg heldig:))
    Ha ei fin adventstid vidare du også:)
    Klem.

    SvarSlett
  4. Hei du. Takk for kommentar! Da har jeg lagt ut et bilde til, som i allefall viser vinna fra en litt annen vinkel. God kveld til deg!

    SvarSlett
  5. Hvor er den bare fin den platte! Så sødt motiv og ekstra hyggeligt at den er fra omtrent da du blev født :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlett
  6. Så morsomt! Denne VAR virkelig til deg :-)
    Pludrehanneklem

    SvarSlett