lørdag 9. juni 2012

Sukkersøtt :)

Ei lita "flowerpower" jente fra 1970-tallet - et søtt bilde jeg fant på Etsy. 

Og så litt om noe annet. Jeg er som sikkert alle bloggerne av og til inne og ser hvem som leser bloggen min. Det er veldig gøy å se at det er folk fra hele verden, og sannsynligvis er det ikke skumle menn som "jakter på" noe...  Derfor tenkte jeg at jeg skulle skrive litt engelsk til dem selv om siden kan oversettes til de fleste språk med større og mindre hell :)

Hi, if you are from another country than Norway, it would have been nice if you left a little "hi" in the comment box.
:) 

9 kommentarer:

  1. Supersøtt bilde! Eg hadde eit liknande jentebilde på rommet mitt då eg var lita:)

    SvarSlett
  2. Heisan
    Herlig bilde! Jeg hukser godt slike bilder som dette fra jeg selv vokste opp og hadde noe lignende på rommet mitt. Ble rent litt nostalgisk her nå.
    Fin helg til deg!
    Klem fra kaspara

    SvarSlett
  3. Skjønt bilete ja!! Er visst folk frå utlandet her også, men sjeldan eg høyrer noko frå dei;) God kveld vidare!

    SvarSlett
  4. virkelig sukkersøtt ;)
    er fra norge jeg da, skriver likevel!!

    SvarSlett
  5. Så flott bilde. Slike bilder var jo så populære når jeg var små. LItt barndomsminner som dukker opp ja :)

    SvarSlett
  6. Koselig bilde:-) Jeg syns alltid det er så gøy å se i statistikken fra hvilke land det har vært mest besøk! Merkelig nok har jeg mange klikk fra Japan!!! Ha en riktig fin søndag:-) hilsen Anne Lise

    SvarSlett
  7. Fint billede du har fundet. Det er farligt at kigge på Etsy - man kan ALTID finde noget man vil have:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlett
  8. Supersøtt bilde du har funnet på Etsy:) Er innom Etsy ofte jeg og i går ble det bestilt noen retrostoffer:) Liker så godt dukka til jenta di:)

    Ha ei flott uke:)

    Klem Trine:)

    SvarSlett
  9. Hej fra Danmark! :-)
    Faldt tilfældigt over din blog... og dette super søde billede!
    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlett