søndag 11. mars 2012

Salg

Et lite tips til småbarnsforeldrene: Nå er det salg :)

Snuppa mi vil jo trenge en skikkelig vinterdress til neste vinter også. Som den lure mammaen jeg er (kremt), har jeg sjekka ut noen tester av vinterdresser. Den siste vinneren jeg fant, var denne Didrikson-dressen. 
G-sport selger dem nå til halv pris. 
I tillegg fant jeg polvotter med ullfor og Ulvang lue i ull - også de til halv pris. 

Ikke min favorittfarge orange, men det tror jeg dessverre ikke de produserer. Ikke har jeg tenkt å sy en med orange blomster heller ;)

Det er lurt å handle neste vinters uteklær nå. Butikkene er fulle av varer de vil bli kvitt før våren kommer. 
Det er virkelig mange penger å spare :)

Handler du på salg, eller synes du det er viktig å ha siste års modell? 

11 kommentarer:

  1. Flotte plagg! Jeg synes absolutt ikke det er viktig å ha siste års modell! Men jeg er så heldig å ha ivrige besteforeldre som nærmest krangler om å kjøpe utstyr til gutten (enn så lenge iallefall), så tenker ikke på å handle på salg dette året iallefall. Kommer helt sikkert til å handle på salg senere, når besteforeldrene har gått lei;)

    SvarSlett
  2. Alltid lurt å handle på salg:) Du kan jo alltid applikere orange blomster på plaggene;)
    Ha en fin søndag:)
    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  3. Takk for tips! Alltid lure å handle på salg!
    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
    Svar
    1. jeg gjorde det samme i fjord, og det var jammen mange penger å spare. Jeg må gjerne ta en titt på denne dressen. Takk for godt tips. Ønsker deg en fin søndagskveld:)

      Slett
  4. Det er nok lettere å finne lilla yttertøy enn oransje, ja... Lurt å handle på salg:)

    SvarSlett
  5. Salg er supert!! Eskil har hatt Didriksonsdress, beste han har hatt! Nå er den for liten og gitt bort til et yngre søskenbarn :)

    SvarSlett
  6. Lurt å handle på salg! Jeg prøver også å få handlet litt til neste år nå. Har ikke hørt om de dressene før
    Skjorta i forrige innlegg var herlig, og så synes jeg det var koselig å lese innlegget ditt om herlige Lotta, og at du likte Lottaputa vår :-D

    SvarSlett
  7. ikke viktig med årets modell nei....skal jammen ta en sjekk i morgen. nå har jo lønna kommet på konto. Du, planlegger forøvrig en tur til Mandal på torsdag sammen med min svigerinne. Noen tips?

    SvarSlett
  8. jeg prøver konsekvent å handle både juleklær og vinterklær på salg. det er jo snakk om flere tusen å spare, spess når jeg skal kle opp 3 barn!
    lilla er jo nyydelig ;)

    SvarSlett
  9. Ja, det er lurt å handle inn nå:-)

    SvarSlett
  10. Titter innom for første gang, fin blogg du har og masse kult du syr! Kjempelurt å handle på salg, takk for påminnelsen!

    SvarSlett