mandag 26. mars 2012

Hvem, hva, hvor?

De som har fulgt med blogginnleggene mine er vel ikke overrasket over fargen på denne boka - "HVEM HVA HVOR 1972" måtte jo bare være oransje! 

Bøkene er kjøpt på Fretex, og denne gangen til meg og mannen :)
Var glad jeg hadde kjøpt 1973 også, for der står det mer om det som skjedde i 1972 enn i 1973...
(Godt jeg har en mann som er yngre enn meg ;)

I det flotte året 1972 kom også dette mønsteret ut. Jeg kjøpte mønsteret på grunn av de søte buksedressene med sleng. 
Kanskje bedre til et barn som bruker bleier, men søte var de da. 
Og strandsettet - kanskje jeg forsøker meg på det til minste mini. 
Er litt usikker på hvor praktisk det er, men tror det hadde vært lekkert i et skikkelig storblomstra stoff...
:)

6 kommentarer:

  1. Tack för dina fina kommentarer hos mig - det gör mig så glad! Vilket fint mönster du kommit över, kul med giraffen på benet ;)

    SvarSlett
  2. de er så morsomme og dekorative disse bøkene , har mange vi også:) Og herlig mønster:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  3. Koselige, gamle mønstre!

    Jeg sydde noen liknende "stranddresser" i fjor, fra mønster i Ottobre 3/2011. Du kan finne dem på bloggen min. Det ble veldig godt mottatt hos mammaene. De har knyting på skuldrene.

    SvarSlett
  4. Hehe, 1982 er også heldigvis oransje :) Lars er født i 81 og den er lilla. Pynter fint opp disse bøkene. Gamle mønstre er så sjarmerende og fine!! Sommerantrekkene var supersøte! KLEM.

    SvarSlett
  5. 1972 måtte jo være i gul og oransje , nydelig !
    Jeg har ikke disse bøkene , de er fine å se på , sikkert morro å lese i de også ;)Hipp hurra for det mønsteret ! Du har jo et kult stoff i bakgrunn der :)

    Klemmer

    SvarSlett
  6. Det strandsettet blir sikkert kjempefint...perfekt sommerantrekk:-)

    SvarSlett