lørdag 24. mars 2012

Blafrende bluse

Jeg har sydd en bluse/kjole til snuppa av det dyrebare stoffet fra Blafre. 
Stoffet på ermene er fra Stoff og Stil...
Siden det er første påska som minste mini nok vil skjønne at "påske" er noe litt utenom det vanlige i og med at guttene jo har sine påskeegg, så falt jeg for fristelsen til å kjøpe et Blafreegg til henne. 
Det bør holde i mange år :)

 
Hun er muligens ikke fornøyd med størrelsen når hun blir eldre, men det "problemet" fikse vi når det kommer ;)

10 kommentarer:

  1. Så søt kjole !!
    Blafre har utrolig fine stoffer :)
    Og de eggene er veldig praktiske for små barnehender ;)

    God Lørdagskveld !
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Nydelig kjole! Blafre har så mye fint:-) Storebror her i heimen har mange elefant-blafrende ting, som han er veldig glad i:-) Det egget var jo bare så søtt:-)

    Ha en fin lørdagskveld:-)
    Klemmer

    SvarSlett
  3. Herlig kjole! Dei to stoffa var supre i lag:) Eg må også tenke meg godt om før eg brukar av Blafrestoffa mine, hehe:)
    God søndag!

    SvarSlett
  4. Så fin bluse!! Og det egget var kjempesøtt!! :D Klar for påske lillesnuppa nå!! :)

    SvarSlett
  5. Hei! For en fin kjole du har sydd, i det heletatt har du mye fint på bloggen din! Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  6. Nydelig Balfrebluse til jenta di:) Og det Blafrepåskeegget skal jeg sannelig kjøpe til barnebarnet mitt som kommer 1. april:) Har det sikkert på TING:)
    Våre ville ha kjempeegg da de ble større;)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  7. Kjempefin bluse!! Jeg visste ikke at blafre produserer stoff, spørs om jeg ikke må sjekke ut det litt...

    SvarSlett
  8. Så nydelig bluse! Og påskeegget var kjempesøtt! :)

    SvarSlett
  9. Kjempe herlig kjole! Elskar elefanter :)
    Her var mykje fint, legg meg til som fylgjar :)

    SvarSlett